REGULAMIN PRACY SERWISU
Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Serwis Ekspresów
- Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Kodeks Cywilny
- Regulamin– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego
- Sklep internetowy (Sklep)– serwis internetowy dostępny pod www.tanieekspresy.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Towar– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
- Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy serwis ekspresów „ Tanie Ekspresy” a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej– ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod Sklep – TanieEkspresy.
2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a.) zasady korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
b.) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c.) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
d.) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a.) Internet Explorer
b.) przeglądarka internetowa
2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa serwis ekspresów Tanie Ekspresy zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu
2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.
3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
3.4. Serwis Ekspresów Tanie Ekspresy może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez [nazwa prowadzącego] za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię [nazwa prowadzącego].
3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Serwisu .
3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów
e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.tanieekspresy.pl
4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a.) przedmiotu zamówienia,
b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy
c.) wybranej metody płatności,
d.) wybranego sposobu dostawy,
e.) czasu dostawy,
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z serwisem Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Dostawa
5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem własnym, przesyłką. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury.
- Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a.) przelewem na numer konta bankowego
b.) płatnością w systemie płatności elektronicznych
c.) zapłata kartą płatniczą
VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres [podmiotu prowadzącego sklep internetowy] podany w niniejszym Regulaminie.
7.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru
7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku [należy usunąć te wyjątki z poniższej listy, które nie odpowiadają profilowi sklepu
- rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez [sklep internetowy], przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
- towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
.
7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Tanie Ekspresy Serwis- Patryk Prokop
Ul. Konwaliowa 4
51-253 Wrocław
Nip 8951947571
Dopisek zwrot
7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Serwis jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres serwis@tanieekspresy.pl Serwis zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.3. Serwis nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. Serwis podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Serwis o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: mailowo pod adres serwis@tanieekspresy.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
9.5. Serwis zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Postanowienia końcowe
10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych Serwis Ekspresów Tanie Ekspresy a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Serwis Ekspresów Tanie Ekspresy a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Serwis Ekspresów Tanie Ekspresy
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Rodo
- Serwis ma prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia w sklepie internetowym (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Serwis ekspresów Tanie Ekspresy
Nip 8951747571
Regulamin Serwisu
REGULAMIN PRACY SERWISU
- 1. Wstęp
- Firma Serwis Ekspresów TanieEkspresy świadczy usługi w zakresie napraw ekspresów do kawy.
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania napraw i świadczenia usług serwisowych.
- 2. Przyjęcie urządzenia do serwisu / zlecenie naprawy
- Warunkiem przyjęcia zlecenia naprawy jest dostarczenie kompletnego urządzenia dotyczy to materiałów eksploatacyjnych takich jak:
- spieniacz mleka
- karafka
- dysza wody
- kable zasilający
- kompletna kolba
- oraz pozostałe nie wymienione wyżej części ekspresu dodane przez producenta).
- Klient otrzymuje Potwierdzenie przyjęcia do Serwisu, po zapoznaniu się z regulaminem i jego zaakceptowania.
- Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia do naprawy Klient jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności danych (zgodności opisu i kompletności sprzętu).
- Przekazanie sprzętu do Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu, potwierdzoną dodatkowo poprzez podpisanie Potwierdzenia Przyjęcia na Serwis.
- 3. Diagnozowanie i naprawa
- Klient powinien dokładnie określić rodzaj usterki oraz okoliczności powstania w szczególności występujące komunikaty błędów.
- Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy Serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Standardowy czas diagnostyki wynosi 48h roboczych. W przypadku wydłużenia czasu oczekiwania Klient jest indywidualnie o tym informowany drogą telefoniczną bądź mailową.
- Jeśli koszt naprawy nie przekroczy 300,00 zł brutto, naprawa zostanie wykonana bez konsultacji kosztów z klientem. O wyższych od wskazanej kwoty kosztach naprawy Klient jest informowany drogą telefoniczną bądź mailową.
- Klient ma prawo zrezygnować z usługi naprawy do czasu jej wyceny przez Serwis TanieEkspresy. Serwis pobiera jednorazową opłatę za diagnostykę w wysokości 50zł brutto.
- Maksymalny czas naprawy wynosi 24 dni robocze od dnia akceptacji kosztów naprawy. Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu w indywidualnych wypadkach (w sytuacjach niezależnych od Serwisu np. brak części, wydłużony czas sprowadzanie części), o czym Klient jest każdorazowo informowany.
- Serwis zobowiązuje się zapewnić wszelkie części i podzespoły potrzebne do naprawy. Jeśli w trakcie diagnozowania usterki zajdzie konieczność wymiany materiałów eksploatacyjnych, decyzja o ich wymianie należy do Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną bądź mailową.
- W przypadku rezygnacji z usługi po wyrażeniu zgody na naprawę i podjęcie działań serwisowych przez Serwis, Klient ponosi koszt ekspertyzy urządzenia, transportu oraz niestandardowych części zamiennych zamówionych do naprawy. Części te będą wysłane razem z urządzeniem.
- Na żądanie klienta Serwis może dokonać naprawy w trybie usługi szybkiej.
- Naprawy i usługi serwisowe w trybie szybkim realizowane są w terminie 1-2 dni roboczych. Dodatkowa opłata za usługę w trybie szybkim wynosi 150 zł brutto.
- Klientowi przysługuje maksymalnie 2-dniowy termin odbioru urządzenia naprawionego w trybie szybkim.
- Serwis zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu. Serwis pobiera jednorazową opłatę za diagnostykę w wysokości 50 zł brutto.
- 4. Odbiór sprzętu
- Na wykonaną usługę Serwis każdorazowo wystawia fakturę/Paragon.
- Podstawowym warunkiem wydania sprzętu Klientowi jest zwrot oryginału Potwierdzenia Przyjęcia do Serwisu. Sprzęt zostanie wydany po uiszczeniu zapłaty gotówką, przelewem w formie przedpłaty, kartą lub BLIK.
- W przypadku zgubienia lub zniszczenia uniemożliwiającego odczytanie Potwierdzenia przyjęcia do Serwisu, , odbiór sprzętu będzie możliwy po okazaniu dokumentu tożsamości oraz podaniu numeru telefonu kontaktowego.
- O dacie odbioru sprzętu Klient zostanie poinformowany telefonicznie poprzez SMS.
- Klientowi przysługuje 7dniowy termin odbioru naprawionego/zdiagnozowanego urządzenia.
- Firma TanieEkspresy zastrzega sobie prawo do naliczania opłaty za każdy tydzień magazynowania urządzenia w wysokości 35zł brutto/1 roboczy tydzień w przypadku nieodebrania urządzenia przez Klienta w wyznaczonym terminie.
- Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Zamawiającego o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
- Urządzenie nie odebrane w terminie 2 miesięcy od daty zakończenia naprawy, przechodzi na własność firmy Serwis Ekspresów TanieEkspresy, a Klient rezygnuje z wszelkich roszczeń względem niego.
- Urządzenie nieodebrane po upływie terminu, o którym mowa w pkt 7 przechodzi na stan Serwisu i będzie wystawiony na sprzedaż w celu odzyskania kosztów poniesionych przez Serwis na zakup części zamiennych i naprawę urządzenia.
- 5. Serwis Mobilny
- Przez Serwis Mobilny rozumie się naprawę sprzętu u Klienta.
- Na koszt Usługi wyjazdowej składają się opłata związana z dojazdem Serwisanta 50 zł brutto na terenie Wrocławia, poza granicami miasta kwota wyliczana jest indywidualnie w zależności od odległości– opłata związana z czasem pracy Serwisanta (każda rozpoczęta godzina, w zależności od modelu urządzenia- od 150 zł brutto).
- 6. Gwarancja
- Serwis udziela miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (gwarancja obejmuje zakres napraw).
- Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie zakres wykonywanych usług naprawczych oraz elementy użyte do danej naprawy. Nie obejmuje innych usterek powstałych w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na daną usługę lub element.
- Gwarancja jest uznawana za nieważną w przypadku, gdy urządzenie jest eksploatowane niezgodnie z zaleceniami producenta, a w naszej ocenie może to mieć wpływ na poprawną pracę elementów objętych gwarancją (dotyczy to nieodkamieniania urządzenia, nie wymieniania materiałów eksploatacyjnych, wadliwych warunków otoczenia, źródeł zasilania).
- Serwis zastrzega sobie od 1 do 5 dni roboczych na realizację reklamacji. Czas realizacji reklamacji naliczany jest od dnia dostarczenia sprzętu do naszego serwisu, lub w przypadku wysyłki – w następnym dniu roboczym po jej otrzymaniu.
- 7. Postanowienia końcowe
- Regulamin serwisu obowiązuje od dnia 1.02.2023.
- Serwis zastrzegamy sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie, aktualną wersję zamieszczamy na stronie www.tanieekspresy.pl
- Serwis ma prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta dla potrzeb niezbędnych do realizacji usługi naprawczej, gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).